torsdag den 28. juli 2011

Ironman - Till I Collapse

4 kommentarer:

  1. Mange har sikkert allerede set den, men deler alligevel alligevel- med overhængende fare for at min mor atter synes det er en dårlig idé ;-)

    SvarSlet
  2. ja jeg må sige du udfordrer mig kære datter- men jeg fortrænger nu den del- så jeg kan bakke dig fuldt op- og nyder den energi du har på det:) :)

    SvarSlet
  3. smarter, not harder--- det tar jeg med mig på hærvejen imorgen---
    dine sidste overvejelser er det bærende for al beslutning og træning mod målet
    og nu , netop nu den 14 aug 2011, hvor du er på vej , ja da ved du vi er mange som i respekt for dig og forbilledelige gennemførelse af træningen og fortællingen om den, ja, vi følger dig i tanken, håber at du kommer ud af det som det hele menneske du har skabt dig til--- i gamle dage hed det at jeg ber for dig, nu er det nok, at jeg tænker på dig
    khleif- gammel ven på 75

    SvarSlet
  4. Jeg elsker den video. Jeg ser den igen og igen.

    SvarSlet